Forløb

[et_pb_section admin_label=”section”]
[et_pb_row admin_label=”row”]
[et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]

Læringsforløb i praksis

Jeg tilbyder forskellige læringsforløb udfra en neuroaffektiv forståelse og kobler det til forskellige pædagogiske kontekster.  Læringsforløb indeholder såvel oplæg som gruppedialog, gruppeprocesser omkring egen relationskompetence samt lege, der understøtter teorien.

Jeg laver følgende læringsforløb for medarbejdere i det pædagogiske felt:

Børnene og den daglige praksis

  • “Neuroaffektiv pædagogik, hvorfor, hvad og hvordan”
    • Inspirationsforløb for personale
    • Fokus på jeres praksis ift. børnene og hvordan I selv kommer i spil som pædagoger med jeres nervesystem og relationskompetence
    • Indledende møde om forventninger, teorioplæg og dialog om praksis, teambuildingslege, metodiske værkstøjer til analyse af praksis
    • vejledningssessioner i gruppe, fælles opsamling
  • Børnegruppeledelse i et neuroaffektivt perspektiv
    • Praksisforløb for personale og børn
    • Indledende møde om forventninger, teorioplæg og dialog om praksis, konkret inspiration til samling/legegrupper
    • Iagttagelser af praksis med børn, videooptagelser og analyse, vejledningssessioner i gruppe, opsamling og feedback på proces
  •  Sunshine Circles inspirationsforløb
    • Praksisforløb for personale og børn
    • Indledende møde om forventninger, teorioplæg og dialog om praksis, konkret inspiration til samling/legegrupper, 
    • vejledningssessioner i gruppe, fælles opsamling

Personalesamarbejde og sparringskultur

  • Mentaliseringsbaseret kollegial sparring
    • Læringsforløb for personalet omkring det at skabe en sparringskultur hvor I som personale ser, møder og støtter hinanden udfra en relationel og mentaliserende forståelse, så samarbejdet styrkes og I skaber en kultur, der understøtter det I gerne vil lære børnene. De gør som I gør.
    • Indledende møde om forventninger, teorioplæg og dialog om praksis, model for mentaliseringsbaseret sparring, procesledelse, facilitering af læringsrum for kollegial sparring i praksis, vejledningssessioner ,opsamling og feedback på proces

Særligt tilrettelagte forløb:

  • Mine oplæg kan udvides til individuelt tilrettelagte forløb eller I kan få et oplæg til forløb udfra et  uforpligtende møde om jeres sønsker eller behov.
  • Pris aftales udfra varighed, indhold og målgruppe.

I kan læse mere om rammen for et forløb her.

I kan se priser for alle læringsforløb her.[/et_pb_text][/et_pb_column]
[/et_pb_row]
[/et_pb_section]